A Nissan Sentra Forum banner
29301 - 29320 of 29350 Posts

·
Registered
2006 Nissan Sentra 1.8S Special Edition
Joined
·
182 Posts
Drove it to the gas station to top it off and add fuel stabilizer before I leave
/
you got gas?????? How could you even afford it? Do you rob banks for a living?
 
  • Like
Reactions: SKILLET

·
Administrator
Joined
·
6,922 Posts
/
you got gas?????? How could you even afford it? Do you rob banks for a living?
WIth driving the RS4 I wish I did, gonna do the bike this weekend after the safety inspection and then fill the RS4 the day before I leave, have that shit done now before it sky rockets when I return though I don't think Texas is better than Cali and I'm glad I'm not there right now.
 

·
Registered
2006 Nissan Sentra 1.8S Special Edition
Joined
·
182 Posts
WIth driving the RS4 I wish I did, gonna do the bike this weekend after the safety inspection and then fill the RS4 the day before I leave, have that shit done now before it sky rockets when I return though I don't think Texas is better than Cali and I'm glad I'm not there right now.
where i live in PA its over 4.50
 

·
Registered
Joined
·
9,091 Posts

·
Registered
2006 Nissan Sentra 1.8S Special Edition
Joined
·
182 Posts

·
Administrator
Joined
·
6,922 Posts
Well 93 is or was still under $5 when I filled up Sunday and everything that is gas operated takes 93 (3 cars & 1 motorcycle) except the lawn mower and that's in storage.
 

·
Registered
Joined
·
5,922 Posts
I drove 2100 miles last week in a Chrysler 300S (300hp v6) rental. I think ~$325 in gas. Regular here is like $4.19 avg. Never saw anything under $3.90.

My civic costs $40 to fill now. Havent filled my Sentra in a long while. Ill keep that a half-quarter tho.
 

·
Premium Member
Joined
·
20,876 Posts
Damn they ruined this place 🤣🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Is there not a open chat somewhere anymore?😞

Anyway. Hey!
Facebook is still horrible. I miss everyone here.

Still have both my cars. Drove one of the the other day 😅. Still fun!
 
  • Like
Reactions: un33dit

·
Registered
2006 Nissan Sentra 1.8S Special Edition
Joined
·
182 Posts
Got my enkeis back toda

Im going to get them put on tomorrow
hopefully the center cap on the stockies fit
 

Attachments

  • Like
Reactions: DaveSpecB15

·
Registered
2006 Nissan Sentra 1.8S Special Edition
Joined
·
182 Posts
that color reminds me of butter...





but looks slick.........
Its alot nicer in person. My shitty flip phone camera makes it look alot worse.
 

·
Premium Member
Joined
·
20,876 Posts
  • Like
Reactions: Tritton

·
Registered
2006 Nissan Sentra 1.8S Special Edition
Joined
·
182 Posts
Wheel Tire Automotive parking light Automotive side marker light Car
Wheel Tire Automotive tire Locking hubs Vehicle brake


Got my Enkeis on and my 2J Lugs I fucking love them!!
The center caps on the stock wheels dont fit but screw em. Something about no center caps just makes me like them even more. I dont know why.
 
  • Like
Reactions: SKILLET and un33dit

·
Registered
2006 Nissan Sentra 1.8S Special Edition
Joined
·
182 Posts
You could always buy some center caps in the correct diameter and put stickers on them. I put these Toyota stickers on top of carbon fiber stickers a while back for my Supra’s Konig’s a while back. View attachment 174994
Those look pretty sweet!
 
29301 - 29320 of 29350 Posts
Top